mammamy

Alla inlägg under oktober 2010

Av My - 21 oktober 2010 09:55

Jag behöver köpa lite nya kläder i st 74 till Elvira eftersom hon har 68 nu och växer som bara den! Jag har hittar lite kläder i hm katalogen som jag bara måste köpa åt henne. Bla en klänning, cardigan, mössa och sockor.
































































Min lilla skatt sitter i babysittern och tittar på cartoon network. Mycket fina färger att titta på! Det är ganska kul att hon bara är 3 månader och redan är helt tokig i tv´n. Hur ska detta sluta ;P Hehe!


  

Av My - 20 oktober 2010 14:13

Idag har jag umgåts med Elin en stund. Jag hade inte träffat henne på flera veckor, så det var jätte kul att småprata en stund :)


Guu va jag längtar efter att göra nånting, gå på kupolen, hälsa på nån kompis eller vad som helst. Jag är så trött på att sitta i den här lägenheten nu så det är inte sant! Men nu börjar Elvira bli frisk så snart kan vi dra ut och ränna igen :) Jag vill inte gå ut innan jag är säker på att hon är helt frisk, för då blir hon säkert bara dålig igen. Det är bättre att hon får friskna till helt först!


Oops, plikten kallar.. bajsblöja nästa :P

Av My - 19 oktober 2010 16:40

Idag verkar Elvira vara lite bättre, hostar inte alls lika mycket och är inte lika snorig :)


Sara har varit här en sväng, hon hjälpte mig med tätten. Det är helt sjukt va mycke tvätt man får när man har barn! Jag tvättade fyra maskiner för bara 3 dagar sen och idag blev det fyra till. Och då har jag bara ett barn, jag kan ju tänka mig hur mycke tvätt en vanlig Svenssonfamilj på 5 pers får :O 



  

Elvira fick två nya leksaker igår :)



Av My - 18 oktober 2010 10:43

  


Både jag och Elvira har blivit förkylda. Inte så kul med en sjuk 2½ månads bebis precis. Än så länge har hon iaf inge feber, men hon hostar, nyser och snorar om vart annat. Jag har bättad upp hennes madrass med kuddar så hon inte ska bli så tät i näsan, så nu halvsitter hon och sover. Stackars liten!!


Jag hoppas verkligen inte att vi smittar ner Mattias också eftersom hans mormor ligger på sjukhus med blodförgiftning och man inte får hälsa på henne om man är krasslig.


Nu ska jag passa på att göra lite nytta här hemma medan lilltjejen sover <3

 

Tjingeling

Av My - 17 oktober 2010 17:02

Jaha då har man gjort som hela Sveriges befolkning gjort .. skaffat sig en blogg.

Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Bloggplatsen
 Facebook
 Blimamma
 Nån annas blogg
 Google
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards