mammamy

Direktlänk till inlägg 11 mars 2012

Stackars liten!

Av My - 11 mars 2012 18:13

Igår var jag in till akuten med Hampus. Han var jätte dålig, åt inte end gång mellan . 5 på morgonen och 5 på kvällen. Han var dessutom så hes att det bara kom ett litet pip när han försökte skrika. Och sä slemmhosta och feber på det! Fick sitta på akuten och vänta på att få träffa barnläkaren i 5 timmar. När vi väl fick träffa barnläkaren så konstaterade hon att hon har öroninflammation. Så nu får han pencillin! Stackars liten! Elvira är hemma hos mamma/mormor och bonusmorfar Johnny och har lite kvallitetstid medan vi sjuklignar ligger här hemma och hostar ikapp!

 
 
Ingen bild

sara

12 mars 2012 08:19

Stackars liten! Hoppas att han blir bra snart lilla vännen! :) så får vi träffas snart. Saknar er! <3

My

12 mars 2012 08:57

Jag saknar er massor också! Jag är så fruktansvärt trött på förkylning här hemma nu, vill bara kunna umgås som vanligt igen! Jag har försökt ringa både dig och Mattias men kommer bara till telefonsvararen.. är ni i Norrland? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

BVC

Av My - 21 mars 2012 00:09


    Började dagen med en tripp till kupolen med Sara, Avlin och Hampus. Vi ska ju på dop på lördag så jag skulle köpa en dop present, vilket jag också gjorde. Köpte en tunika till Elvira gjorde jag också :)   Skulle vara vid BVC med Hampus k...

Av My - 16 mars 2012 20:47

Idag har jag haft Sara och Alvin på besök, som jag saknat dom nu när vi har varit sjuka :)               ...

Av My - 15 mars 2012 20:10

   Elvira springer runt  skor hemma hela dagarna :P     Hampus pucklar på nyckelpigan i babygungan :)     ...

Av My - 12 mars 2012 09:06

Idag kommer våran älskade trollunge Elvira hem från igen efter att ha spenderat helgen hos mormor och bonusmorfar. Det har varit skönt att få lite avlastning nu när vi inte är på topp, men det blir så tyst och tråkigt här hemma utan våran lilla pratk...

Av My - 6 mars 2012 21:05

Idag var det 3 månader sen Hampus kom till världen <3   Barn är verkligen den finaste gåvan man kan få! Och jag är så otroligt tacksam att jag har två friska och välskapta små guldklimpar! Dom är det bästa som hänt mig och livet har verkligen ...

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Bloggplatsen
 Facebook
 Blimamma
 Nån annas blogg
 Google
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards