mammamy

Alla inlägg under augusti 2011

Av My - 30 augusti 2011 22:34

Helt plötsligt kände jag att det var hööög tid att damma av bloggen!

Vad har hänt sen sita inlägget då?


.. Elvira har fyllt ett år och är stora tjejen nu, babblar som bara den och härmar ALLT man säjer! Det är så mysigt att höra henne prata på :)

Hon går fortfarande inte, förutom några sten när hon ginar mellan möbler. Går några steg mellan oss gör hon också, men det är lite läskigt så hon låter helst bli.

Hon är inte ett dugg blyg för andra människor iaf, sträcker ofta fram händerna till okända människor i affärer och säjer "kå" (kom).

Här om dagen när vi var på ica maxi så frågade jag Elvira om jag fick en puss av henne, hon vände sig då till en kvinna som stod bredvid och började pussa mot henne. Jag sa då -jag vet inte riktigt om hon vill ha en puss av dig Elvira. Kvinnan sa då -du kan få en slängpuss av mig. Och slängde iväg en puss till henne.

Elvira svarade på pussen på en gång och började skicka tonvis med slängpussar till kvinnan :) Sånnt får mig värkligen att smälta


  



Våran lilla solstråle ska även bli storasyster i slutet av november, närmare bestämt den 29e november är pyret beräknad att titta ut :)

Enligt barnmorskan på ultraljudet så är det bombsäket en pojke som gömmer sig där inne, till och med jag och Mattias såg tydligt att det var en pojke :)


  

Bild från ultraljudet i v 19

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Bloggplatsen
 Facebook
 Blimamma
 Nån annas blogg
 Google
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards