mammamy

Direktlänk till inlägg 19 februari 2012

Mormors mys

Av My - 19 februari 2012 14:46

Jag och barnen har spenderat helgen hos mamma/mormor och är fortfarande kvar här.

Mattias är kvar hemma, han och Mattias har sovit i en stuga uppe i skogen ovanför Bäsna :P Det är ett ena riktiga luffare vi har till karlar jag och Sara ;D


Idag har vi bakat semlor, städat bilen och varit ute och åkt lite pulka med Elvira :)

Båda barnen njuter förfullo nu när vi är hemma hos mormor och blir bortskämda och ompysslade :)


Nu ligger hela ligan och sover middag och jag passar på att slänga in ett blogginlägg, kände att det var på tiden!

När Elvira vaknar så ska vi käka lite mat och sen ska vi nog börja packa in oss i bilen och åka hemöver!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

BVC

Av My - 21 mars 2012 00:09


    Började dagen med en tripp till kupolen med Sara, Avlin och Hampus. Vi ska ju på dop på lördag så jag skulle köpa en dop present, vilket jag också gjorde. Köpte en tunika till Elvira gjorde jag också :)   Skulle vara vid BVC med Hampus k...

Av My - 16 mars 2012 20:47

Idag har jag haft Sara och Alvin på besök, som jag saknat dom nu när vi har varit sjuka :)               ...

Av My - 15 mars 2012 20:10

   Elvira springer runt  skor hemma hela dagarna :P     Hampus pucklar på nyckelpigan i babygungan :)     ...

Av My - 12 mars 2012 09:06

Idag kommer våran älskade trollunge Elvira hem från igen efter att ha spenderat helgen hos mormor och bonusmorfar. Det har varit skönt att få lite avlastning nu när vi inte är på topp, men det blir så tyst och tråkigt här hemma utan våran lilla pratk...

Av My - 11 mars 2012 18:13

Igår var jag in till akuten med Hampus. Han var jätte dålig, åt inte end gång mellan . 5 på morgonen och 5 på kvällen. Han var dessutom så hes att det bara kom ett litet pip när han försökte skrika. Och sä slemmhosta och feber på det! Fick sitta på a...

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Bloggplatsen
 Facebook
 Blimamma
 Nån annas blogg
 Google
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards