mammamy

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av My - 3 mars 2012 22:34

Idag har varken Elvira eller Hampus haft feber, riktigt skönt måste jag säja! Fast dom är inte riktgt friska än.. Hampus sover ganska mycket och är lite gnällig, men inte alls så gnällig som han har varit tidigare dagar!

Elvira är snorig och hostig, tror hon har ont i halsen än för hon äter och dricker fortfarande dåligt.

Menmen det är ju på bättringsvägen iaf :)


Jag och Hampus tog oss en promenad till affären tidigare idag vilket var extremt skönt! Jag har ju inte varit utanför dörren på ca 3 dagar och det kändes kan jag lova! Man klätrar ju nästan på väggarna när man bara sitter inne och häckar i flera dagar! Jag tycker så synd om Elvira, stackarn lä ju vara nådigt uttråkad vid det här laget!

Nästa vecka ska vi se till att det blir massor av skojjigheter för henne :)

Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Bloggplatsen
 Facebook
 Blimamma
 Nån annas blogg
 Google
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards